söndag 19 juli 2015

Tänk om

Jag har sedan start haft en känsla av att jag inte kommer att gå full tid med Knyttet. Sista veckornas sammandragningar har på ett sätt bekräftat den känslan.
Men idag slog det mig.
Bara för att jag går ikring och tror att jag kommer att föda tidigt kommer jag säkert att gå över tiden. Något som jag aldrig gjort förr. Så nu ska jag förbereda min skalle på att gå över tiden, allt för att Oktober inte ska bli så himla tung om så blir fallet. Vi får väl se hur det går.

Har lärt mig parera sammandragningarna lite och börjar så smått inse min maxförmåga för dagen. Tyvärr är den rätt lätt att komma upp till. Men om jag följer det och vilar då jag måste ska nog detta gå bra!

Var idag på Galgbacken i Ånäset och sjöng med kören Sångglädje. Sjöng lite solo i 2 sånger också. Blir rätt stolt över mig själv faktiskt. Då jag gick i högstadiet sjöng & spelade jag rätt mycket på egen hand men något hände med åren och jag blev rädd att misslyckas och kände att alla var bättre så det var lika bra att jag helst var tyst. 
Men modet (dumdristigheten? ;) ) börjar komma tillbaka. Och det är ju så kul!!
Mer sång tack! 

Sångglädje på Galgbacken 2015-07-19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar