torsdag 23 juli 2015

Lite trött

Lite trött idag.underbara byxor frånVaknade t efter en natt med en hel del sammandragningar.  Antar att det är straffet för en aktiv gårdag.
Men jag har svårt att ta det lugnt då jag känner att det funkar och energin finns.
Nackdelen är att då jag väl vaknat av sammandragningarna blir det svårt att somna om ordentligt så klockan 06:00 gav jag upp och gick opp och gjorde kaffe.
Nu sitter jag i soffan och känner mig allt annat än pigg.
Men har det ändå rätt gott.

Fick för mig igår att det kom lite fostervatten.  Vet inte om fallet är så och vågar inte riktigt ringa förlossningen.
Lite rädd för att de ska sucka och tycka att jag är hysterisk samt att jag "borde veta". Sjuksköterska och snart 4:a barns mamma. (Inte bara bra att få barn nummer fyra. Man ska/bör liksom kunna detta nu.)
Nå har varit lungt sedan dess iallafall.
Måste nog ringa om jag får samma känsla igen.


Måste visa mina underbara byxor från hangmatta.com
Lever i dem just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar