tisdag 28 juli 2015

Sömbrist & energi



Somnade vid 04.30 i morse efter en totalt sömnlös natt, hade myrkryp & ont i benen så jag höll på att hoppa genom fönstret (om vi hade bott 10 våningar upp).
Kl 08.30 var det sedan dags att vakna för dagen tyckte tydligen samma ben som höll mig vaken under natten.
Resultatet blev såklart en väldigt trött förmiddag en bit in på dagen. Kunde inte somna i soffan både pga benen men även pga att jag inte vill sabba en eventuell bra natt inatt.

Efter lunch bestämde jag mig för att försöka fylla på energi. Bland de bästa sätten att göra detta är för mig att gå en lugn promenad i skogen.
Sagt & gjort, jag tog våran vovve och gick iväg en långsam sväng.
Så underbart!
Skogen om sommaren en solig dag är helt underbart, jag bara älskar det!
Att jag sedan hittade ett underbart blåbärsställe gör inte saken sämre. Imorgon är det jag som tar mig ut i skogen för blåbärsplockande om regnet uteblir och orken finns!

För det funkar ju faktiskt.
Energin kom (någorlunda) och att hitta godis i skogen är aldrig fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar