tisdag 14 juli 2015

Älskade ungar!

Min otroligt förstående & förståndiga tonåringar. Kan inte annat än älska dem över allt annat.
Vi pratade med dem idag om att det inte blir någon längre tripp i år pga mina sammandragningar och risken de kan medföra för Knyttet.
Viss besvikelse såklart men ändå så  förstående och kloka.
Vi förklarade också att jag inte kan bära & fara runt som jag brukar, inte heller det var några bekymmer. Sa åt dem att de måste hjälpa pappa, och ja. Även det nickades det till.

Kan inte annat än älska & beundra er!



3 kommentarer:

  1. Hej, snubblade in här via en slösökning på nätet om gravidbloggar..jag är väl i så gott som samma sits som du, dock är mina ungar yngre, 15,9 och nästan 5. Jag själv blir 40 i februari och sambon fyller 50 i höst.
    Är oplanerat gravid i v 7 idag och har fortfarande svårt att fatta galoppen.
    Mår sjukt dåligt just nu, illamående och en helt sanslös tröttma samtidigt som jag slåss mot utseendedemonerna som redan talar om för mig att jag kommer bli riktigt..fet. Är överviktig redan som ickegravid så detta blir nog en helsickes resa.
    Försöker inte vara alltför negativ men just nu är det rätt så jobbigt. Oro och ja, oro.
    Ska bli kul att följa din resa.
    Mvh, Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Kul med respons :)
      Vi hade också några veckor av total overklighetskänsla då vi insåg att det skulle komma en nr 4. Fattade inget förrän i v 10 då livet var lite kaotiskt just då. Ta det med ro, känslan att det verkligen ska ske kommer!

      De där utseendedemonerna är svårare :( Jag skulle själv packa en väska med lite kläder igår för att åka iväg över några dagar och insåg att det inte ens var lönt. Kände mig tjock & ful. Inte hjälpte det att jag & dottern suttit & kikat på 1-2 år gamla bilder innan heller...

      Stort lycka till att stånga ner dina demoner! Du är ju faktiskt precis perfekt som du är, med extra kilon & allt :) Då bär ditt 4:e underverk! Bara det.

      Kramar!

      Radera
    2. Du bär... ska det såklart stå ;)

      Radera