torsdag 6 augusti 2015

Utflykt

Denna fastnade jag såklart för på Borghällagård. Massa färg mitt i det gröna!
Deras privata brygga, men jag kan lätt se mig själv där en varm sommardag med ett glas kallt rosévin!
Ett helt magiskt lusthus! Dags att bygga kanske?! ;)

Har idag varit på Borghällagård tillsammans med två goda vänner.
En lagom utflykt för en tjockis & massa fint att sukta efter. Blev inget inköpt av mig men fastnade för några doftljus, en tavla, några små mjukiskaniner & en underbar ängel i ull.
Kanske måste bli en till resa en månad utan tandläkarräkningar... ;)  

Är ni i närheten av Umeå är det absolut värt ett besök, ligger helt ljuvligt till. Trots moln på  himlen. Alternativtet är att shoppa lös på hennes webbshop!

Btw... imorgon händer något jag aldrig trodde att jag skulle göra. Ska bli så kul! Dottern vet, och så får det förbli ett litet tag ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar