måndag 24 augusti 2015

Tur & retur förlossningen

Pja, har man inget att göra på dagarna kan man nojja lite. Det är sunt ;)
Tyckte mig känna mindre Knytte-rörelser. Ringde förlossningen som bad oss komma in.
Hinner i stort sett bara sätta oss i bilen innan hen startar igång med välkända och väldigt välkomna krumbukter!
Bestämmer oss ändå för att kolla upp ordentligt.
Det tas CTG, puls & blodtryck.
Allt "utan anmärkning".
Jag tror aldrig att hen har varit så livlig som under dessa 30 minuter som de mätte! Kände mig lite halvfånig men motade bort känslan och bestämde mig för att det är ok att vara orolig & det är ok att kolla upp.

Nu kan jag andas igen.
Jag förstår inte. Jag var inte hälften så orolig förra gångerna.

Har förresten anmält mig som "ambassadör" för Natys ekologiska blöjor, eller de har ju mer än blöjor såklart.
Om inte annat för att få lite gratisprover & erbjudanden ;) Tror inte ens att de fanns då de stora var små.


Glad men mycket ofixad ;)
El Mago Grotesko! Vecka 34+3 (ursäkta dålig bild)

1 kommentar: