torsdag 13 augusti 2015

Så Sjukt Trött!

Gravidtrött mamma ska nu försöka vända på dygnet på 3 sommarlovstonåringar.
Tror ni det går bra? ;)
Om jag själv ändå tog mig upp hade det nog gått lite bättre!
Så himla trött!

Idag ska jag senare till läkaren, se om hon tycker att jag ska vara fortsatt sjukskriven eller om jag ska till jobbet. Kruxet där var ju då procenten på havandeskapspenningen. Beviljat 50% på grund att jag kan anpassa mitt jobba med 30% och Försäkringskassan kan bara bevilja 25, 50, 75 eller 100%.
Jag vet redan nu att jag inte kan jobba som sjuksköterska på "golvet" 20%.
Lite nervös faktiskt.
Tänk om hon tycker att sammandragningarna är i en "godkänd" omfattning och jag ska till jobbet?
Bra för ekonomin ;) Men jag vete sjutton om det är bra för mig...

Nå inte ta ut något negativt i förskott.
Frukost nu & sedan var det de där tonåringarna ;)


Fick en sådan enormt positiv respons på bilderna från igår så jag växte 1 meter. Massa tack alla för era kommentarer (mest utanför bloggen men jag vet att ni läser den!). Men här får ni den osminkade sanningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar