tisdag 25 augusti 2015

Den liknar inget annat

Alltså denna graviditet liknar inget annat jag varit med om. Gick in i detta med tanken att jag var en hyfsat erfaren mamma, gravid 3 gånger innan. Visserligen länge sedan men dock. Jag kunde detta!
Nja asså, tydligen ville nån ta ner mig på jorden igen.
Sammandragningar från v 20-24 och sjukskrivning.
Och nu, illamående! Hela denna vecka har jag mått illa på förmiddagen. Läste på lite grann och tydligen kan man bli illamående i slutet av en graviditet också. Så såklart ska jag bli det!
Nå... "bara" 5-6 veckor till ;)

När illamåendet hade gett sig idag vid lunch tog jag vår vovvis och begav mig till skogen & ett hallonsnår.
Och vilket hallonsnår!
Idag blev det sylt av ca 3liter hallon. Imorgon återvänder jag för mer hallon.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar