måndag 4 maj 2015

En tår på min kind

Så har nu stora ultraljudsdagen varit.
Kan knappt förklara känslan som jag fick då jag låg där och fick se det lilla knyttet för första gången. Den lilla människa som vi ska få äran att lära känna. Som redan nu finns i allas våra hjärtan.
Såklart var bebisen helt perfekt och exakt så underbar som vi väntade (vad annars liksom).
Allt fanns som ska finnas och verklighetskänslan och kärleken bara växte.
Nu kan jag njuta av rörelser i magen och av känslan att få vara med om miraklet att bli mamma än en gång.
Helt underbart!
Och ja... vi vet vad det blir. Men det är än så länge en familjehemlis.


2 kommentarer:

  1. Grattis hela familjen, så himla roligt!!!!!

    Jag kom att tänka på en sång som passar så bra :)

    http://open.spotify.com/track/2XzXthZn6KI3907tcUldOL

    SvaraRadera
  2. Tack H! :)
    Vad kul att du skrev just den sången, satt & påbörjade en lista på Spotify här om dagen för bebisen.
    Å där finns den med! :)

    Kramar <3

    SvaraRadera