onsdag 6 maj 2015

Ännu en tår

Ja då har jag gråtit lite igen idag.
Var hos barnmorskan för besök nummer 2, fick höra knyttets hjärtljud för första gången. Kan inte minnas att jag grät så här de andra tre gångerna. Blödigare med åren kanske?! ;)
Att min älskade dotter var med och lyssnade och jag fick se hennes stora leende då hjärtljuden hördes gjorde inte saken enklare.
Det kommer bli en "gråtig" graviditet rätt och slätt. Lika bra att ställa in sig på verkar det som. Det är ju glädje- och kärlekstårar i alla fall.

Efter barnmorskebesöket körde jag dottern till skolan för att köpa två biljetter till avslutningsdisco/bal som ska vara på skolan. Hon gick raka vägen till tjejen som sålde biljetterna, köpte dem och gick sedan ut. För oss är detta stort av olika anledningar. Så ännu en tår där då ;)

Har för övrigt fått ett paket på posten med produkter från Burt´s Bees, och jag som älskar att öppna paket rev såklart upp dem utan att knappt andas.
Det är en burk med Belly butter från deras sortiment "Mama Bee" och även en fot- och benkräm från samma sortiment. Nu ska här smörjas värkande fötter & ben samt min torra mage!




2 kommentarer: