tisdag 5 maj 2015

Ålderstecken?

Jag kan inte riktigt minnas att det var så här.
Svullna fötter på kvällen & blodtrycksfall. Har börjat ha stödstrumpor även då jag inte jobbar, underbart skönt men då det blir kväll måste jag ändå lägga upp benen. Kan inte minnas alls att jag svullnade om fötterna förra gången. Ålderstecken?
Blodtrycksfallen då... Jo visst hade jag lågt blodtryck förra gången också men inte så att jag kände av det. Igår då jag var på gympan (som för övrigt känns övermäktigt tung nästan, men jag ska klara terminen ut!!!) så kunde jag knappt resa mig efter att vi legat på golvet och gjort lite magövningar. Rummet snurra och jag gungade. Blev att stå still en stund och andas innan jag kunde fortsätta med de andra. Ålderstecken att man inte klarar lika mycket?

(Såklart det kan ju handla om att jag bara blir större & större också ;) V 18+3 nu )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar