tisdag 22 september 2015

Ok, du kan komma nu!

Börjar bli lite övervänt!
Dagen har bestått av rejäla förvärkar så jag är lite trött nu. Försöker äta ordentligt hela tiden "om i fall att" det är dags och kroppen inte luras igen.
Duschar för att inte åka in oduschad (ehh, som att de skulle bry sig), jag har t.o.m. rakat mig under armarna om jag skulle råka sträcka upp armarna (ehh, som att de skulle bry sig alls över huuvudtaget!). Man blir så knäpp!

Hur som helst, nu kan Knyttet få komma. Vagnen står bäddad i hallen, bilbarnstolen finns i bilen, BB-väskan är packad, spjälsängen redo, amningsfåtölj i sovrummet står där fint & amningskudden är inköpt.
Så det saknas bara en bebis nu då ;) 

Komsi komsi!

Knyttehörna

Amningshörna (fast vem lurar jag, jag kommer nog ah Knyttet bredvid mig i sängen ;) )

2 kommentarer:

  1. Det är så mysigt att göra ordning sängen, skötbordet etc för att sen aldrig använda det, haha.. jag har haft skötbord till alla 5 men aldrig nånsin använt det, det är ju bara jobbigt att gå till en annan plats än där man befinner sig för tillfället. Och sängen.. Molly har aldrig sovit i sin, jag tänkte att hon iaf kunde sova där dagtid men det är lättast att söva om henne när man liggammar så sover hon en stund till =) sen går hon iof inte att flytta på heller..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä än så länge har 1 av 3 barn sovit i sin säng ;) Så vi får väl se hur nr 4 gör. Skötbordet har jag dock använt hyfsat mycket ändå. Nu kommer vi dock ha det på olika våningar så... Hmm. Jag anar redan att det inte kommer användas nattetid iaf ;)
      Soffan är ju en bra säng också!

      Radera