torsdag 3 september 2015

Four fit challenge

Alltså detta med kläder blir inte enklare för varje dag som går. Det börjar bli höst ute allt mer, vi hade 5-6 grader imorse, och man behöver annat än alla linnen jag levt i.
Hittade en långärmad "vanlig" tröja idag, lite längre modell som jag tror jag ska leva i resten av tiden ;) 
Det som är bra är att jag faktiskt kan ha den sedan också, om än att den kanske är opraktisk att amma i.
Ihop med strumpor av olika slag & skor av olika modell kan nog detta funka tiden ut tror jag!

Tröjan från HM och skor från Åhlens (något år på nacken).
Har dessutom, mitt i denna klädångest, antagit en utmaning Four fit challenge. Från nästa vecka den 7/9-15 & hela den veckan ska jag använda 4 plagg endast. Man får byta lite assessorer och givetvis underkläder men sedan är det stopp! Träningskläder räknas inte heller in.
Tänker att detta är ena outfiten och sedan får vi se. Jeans eller kjol... ska klura lite.





Armbandet som man kan ana på bilden är förresten ett armband jag lever i sedan en liten tid tillbaka. Köpte det på "Puzzelbiten" för att stödja forskningen kring NPF-diagnoser (neuropsykiatriska funktionsnedsättningar typ ADHD, ADD, Aspergeger). Man kan välja lite olika modeller o.s.v. På mina pusselbitar står det "Stolt mamma" & "Virvelvind). Väl passande för barnet här hemma med ADHD.

Kommer nog att blogga lite mindre tyvärr. Min mobil dog efter 4 års strävan & gott uppförande. Så nu måste jag köpa en ny. Vi får se vad det blir ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar