tisdag 6 oktober 2015

Vecka 40+3

Då var det 4 dagar efter BF (beräknad förlossningsdag) idag.
Känner mig lite snuvad av kroppen på hela grejen. Från att ha haft sammandragningar sedan vecka 20-22 typ till att gå över tiden!
Vad är det för sätt liksom??!
Ska till BM nu för en mindre koll, och på Torsdag till Spec-MVC för koll hos dem. Hoppas att jag slipper den men just nu känns det som att jag nog kommer att behöva den tyvärr.

Aja, ingen har väl vart med om att bebisen aldrig kommit. Men nån ska ju vara den 1:a...
Eller så är det en elefantunge i magen?

4 kommentarer:

  1. Njut! Jag njöt av varenda sekund jag var gravid, det är så underbart! Även om man känner sig otymplig och har krämpor så njöt jag ändå. Tids nog så kommer h*n.. =)

    SvaraRadera
  2. Tack! Ska försöka med det :) Det är ju trots allt till 99% den sista jag kommer få vara med om! :)

    SvaraRadera
  3. Mm.. så var det ju för mig med, att det var sista, jag njöt av varenda sekund bara därför. När dom är nästan 2 år med en massa vilja önskar man att man kunde stoppa tillbaka dom ;)

    SvaraRadera
  4. Å när dom är 16-19 funderar man på hur lång ångerrätt man hade ;)

    SvaraRadera