måndag 12 oktober 2015

Kontroll nr 3!

Idag var det då kontroll nr 3.
Allt såg bara fint ut. Mina värden är perfekta (jag är som en 20 åring!) och Knyttet mår bara fint i värmen inne i magen.
Nästan så jag önskade mig lite högt blodtryck & protein i urinen så man kan ana en liiiten havandeskapsförgiftning så de hade velat behålla mig för att köra igång förlossningen direkt! Men ack ;) 
Det är ju attans att min kropp & mitt psyke verkar som gjort för att vara gravid... :p

Haft lite sammandragningar ikväll igen. Inte lika frekvent som igår men kanske, om jag känner efter lite extra, något starkare. Jo kanske... Kan det vara något på g? Hmm...

Min snitsiga app i mobilen sa idag att jag är 103,6% gravid! Inte illa! Men ska det verkligen behövas mer? 

Här hemma är alla övervänta nu, inte bara jag. Allt ifrån hund till make vill vi nu att Knyttet ska komma ut. Tror även att mellansonens fiskar börjar längta.

Nu blir det godnatt, imorgon är jag kanske uppe i 104%! ;)

103,6% mage!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar