måndag 16 mars 2015

Oops

Det känns lite märkligt, när hade jag egentligen min sista mens? Få se, jag tror det var i Januari, definitivt i December, det är jag säker på. Februari då? Nä... Januari, nä det var nog inte då heller. Ok, två månader sen? Jag är hemma och sjukskriven på grund av stress. Det är nog bara därför. För... jag kan väl inte vara gravid? Eller? Kan jag det?
Kanske bästa att göra ett test.

Ehh... Vad händer??! Jag är gravid! Är jag glad? Hoppar jag av lycka? Varför får jag sådan bröstsmärta? Måste skicka ett mess till maken.
"Vi ska ha en sladdis"
"Oops"
"Eh, ja. Vi pratar mer då du kommer hem"
"Mmm"

Den här bloggen kommer att handla om att få ett sladdbarn när livet går i 180km/h, när det egentligen inte alls passar in i livets berg- och dalbana, när ens barn är 19,16 & 15 år gamla och man själv nog egentligen har passerat bäst-före datum (i alla fall enligt mig själv).

Välkomna!

2 kommentarer:

  1. Åh fina fina cathia , att läsa det du skriver är precis som att ha dig bubblande här bredvid!

    Du o Fredrik är fantastiska och har fantastiska barn, klart de här blir minst lika bra :-)

    Kramar på dig snygging!

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket fina! :)
    Vi får hoppas på ännu en fullträff ;)

    Kramar! <3

    SvaraRadera