tisdag 28 april 2015

Tiden går fort!

Tiden går, väldigt fort också!
Nu mitt i vecka 18 om allt stämmer. Tycker dock att magen är något större än så, det blir bra med ultraljud på måndag nästa vecka.
Behövs!!

Jag försöker fortsätta träna och röra mig lite varje dag, måndagar är det regelrätt "tant-gympa", perfekt för en tjockis ;) Sedan på onsdagar är det core, men det prioriterar jag inte lika hårt. Hittade också med hjälp av en vän sidan "Yoga för alla" där det finns gratis yogaprogram att följa. Hittade ett för gravid på ca 30 minuter som jag tänkte starta med ikväll. Ska bli skönt. Vi har lite långt till en yogastudio här så det känns bra att hitta ett program på nätet.

Annars vet många om nyheten nu. Och jag blir lika överraskad varje gång över folks glädje & entusiasm. Men det är ju underbart förstås att mötas av det, hjälper mig att översköljas av samma känsla.

Nu längtar jag till måndag...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar